donderdag 19 juni 2014

Véronique De Kock sexy fotoshoot als lingerie model voor Triumph


Véronique De Kock doet een sexy fotoshoot voor het Duitse lingeriemerk Triumph. In de studio van fotograaf Frank De Mulder laat ze zich transformeren in steeds verschillende vrouwentypes, van langharige babe tot sexy blondine. Voor De Kock is deze fotoshoot het bewijs dat ze nog steeds meetelt als sexy model.

Véronique, proficiat! Je wordt lingeriemodel.

Véronique De Kock: 'Leuk hé. Ik deed wel al een paar presentaties voor het merk, maar toen ze zeiden V éronique, we willen jou als model , schrok ik toch. Ik ben al 32 en heb op de koop toe al een kindje op de wereld gezet. (kijkt naar haar buikje). Ik dacht damn , hadden ze dat nu eens tien jaar eerder gevraagd. Hoewel, ze hebben dat gevraagd, maar mijn toenmalige echtgenoot wou dat liever niet. (François Xavier Nieberding) Na mijn huwelijk hebben ze wellicht gedacht: die doet dat nooit meer. Dus toch. Ik ben vereerd.'

Ben jij een lingeriemadam?

Véronique De Kock: 'Absoluut. Sexy lingerie is leuk. In mijn privéleven draag ik altijd lingerie met strikjes en prulletjes en kantjes. Romantische dingske s.'

Geen witte slips voor jou?
'Slips? Nee, ik draag 99,9 procent van de tijd gewoon strings. Dat zit comfortabel. En wit? Geef mij maar een kleurtje.'

Jarretelles?
Véronique De Kock: 'Ja, why not ? In de privésfeer natuurlijk. En die blijven meestal niet lang aan, als je weet wat ik bedoel. (lacht verleidelijk)

Veel mannen dromen ervan om jou in jarretelles te zien. Ze vinden je bloedmooi. Maar ze gaan er wel van uit dat je iets aan je lichaam hebt veranderd.
Véronique De Kock: 'Ik hoor dat al jaren en dat is dus absoluut niet waar hé. Voor mijn zoontje er was, had ik een heel zware boezem. Ze zeiden toen al dat ik nep borsten had. Maar na mijn bevalling waren ze plots een stuk kleiner. Hét perfecte bewijs dat ze puur natuur zijn. Trouwens, ik heb ook mijn complexen hoor.'

Vertel? Help mannen uit hun droom.
'Nee, dat ga ik niet doen. Laat ze maar dromen.'

Zou je ooit iets aan je lichaam veranderen?
(fel) ' Mocht dat ooit nodig zijn, dan zeker. Sowieso. En ik zal ervoor uitkomen ook.'

Dames en heren, ik spuit botox?
Véronique De Kock: 'Ik zou het niet van de daken schreeuwen, maar zou er ook niet over liegen. Schoonheid is in mijn vak héél belangrijk. Mijn gezicht is mijn visitekaartje. Het gaat over mijn inkomen, mijn job. Ik merk wel wat rimpeltjes rond mijn ogen en zie soms ook die streepjes rond mijn mond. Nu is het nog niet nodig, ooit misschien wel.'

Henk Van Cauwenberghe, fotograaf van de showbizzkalender, was onlangs niet mals over jou: 'De enige vrouwelijke BV die mag zeggen dat ze een modellencarrière heeft gehad, is Phaedra Hoste. De rest is minstens een kop te klein.'

'Toen ik het hoorde, dacht ik ' huh'? Wat zegt die nu ? Waarom boekt hij mij dan? Hij heeft me nadien een sms gestuurd: Ik heb dit nooit gezegd . Ik geloof hem niet. Hij verkoopt veel blabla. Trouwens, ik heb in Parijs en Amsterdam, Düsseldorf en Londen gewerkt, zo slecht zal het wel niet geweest zijn zeker? Nu beweert hij dat er geen vuiltje aan de lucht is en ik nog altijd op zijn kalender wil prijken. Maar de foto's waren genomen vóór hij dat gezegd heeft. Ach, ik wil niet te veel aandacht aan die man besteden. Hij is het niet waard.'

Jean-Pierre Eggermont van Models Office gaf hem gelijk en zei dat jij en Tanja Dexters 'leuke kinders' waren met wie hij graag eens een spaghetti mee ging eten. Maar voor zijn bureau werken, dat niet. 'Ik doe in topmodellen, niet in variétéfiguren.'

Véronique De Kock: 'Zijn vrouw had me nochtans gevraagd om voor Models Office te komen werken, maar ik werkte bij Dominique Models, dus dat ging niet. Dat zegt toch genoeg? Zo'n poppemieke zal ik dus niet zijn hé.'



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten